2008年9月24日 星期三

有趣的兒歌童謠

(我家阿姆教孫子唱的兒歌, 不知歌名, 全家人都會唱)
小朋友 小朋友 快快去上課 去上課
我同你 你同我 大家都是好朋友

小朋友 小朋友 快快去上課 去上課
我同你 你同我 大家都是好朋友


點仔膠
點仔膠 黏到腳 叫阿爸 買豬腳
豬腳箍啊滾爛爛 夭鬼囝仔流嘴涎
點啊膠 黏到衫 叫媽媽 心驚驚
找無新衫通來換 夭鬼囝仔流凊汗

ABC 狗咬豬 叫弟弟 買花枝
找無花枝買魷魚 夭鬼囝仔不識字

有應公 真靈通 叫阿公 拜豬公
但是阿公愛健康 夭鬼囝仔真失望

腰彼粗 面會黑 叫阿姑 買香菇
吃菜歸工無吃臊 夭鬼囝仔無法度


天黑黑
天烏烏 卜落雨 阿公仔夯鋤頭仔卜掘芋
掘啊掘 掘啊掘 掘著一尾辿鰡鼓
咿呀嘿都真正趣味

天烏烏 卜落雨 阿公仔夯鋤頭仔卜掘芋
掘啊掘 掘啊掘 掘著一尾辿鰡鼓 
咿呀嘿都真正趣味

阿公仔卜煮鹹 阿媽仔卜煮汫
二個相拍弄破鼎 咿呀嘿都啷噹叱噹嗆 哇哈哈
阿公仔卜煮鹹 阿媽仔卜煮汫
二個相拍弄破鼎 咿呀嘿都啷噹叱噹嗆 哇哈哈
弄破鼎,弄破鼎 弄破鼎 咿呀嘿都啷噹叱噹嗆

哇哈哈 哇哈哈 哇哈哈 哇哈哈

西北雨
西北雨,直直落,鯽仔魚,欲娶某,
鮕代兄,打鑼鼓,媒人婆仔,土虱嫂,
日頭暗,尋無路,
趕緊來,火金姑,做好心,來照路,
西北雨,直直落,

西北雨,直直落,
白鷺鷺,來趕路,翻山嶺,過溪河,
找無巢,跌一倒,日頭暗,欲怎好,
土地公,土地婆,
做好心,來帶路,西北雨,直直落。

* 點仔膠 / 天黑黑 / 西北雨, 歌辭來源取自【台灣咁仔店http://www.taiwan123.com.tw/
家裡的小朋友最近常唱天烏烏卜落雨....&豬腳箍啊滾爛爛夭鬼囝仔...
小時候則是
三天二頭就唱 小朋友小朋友...

沒有留言: